Polityka prywatności - Imperoll -

Polityka prywatności

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

  1. Administratorem danych osobowych jest:
    IMPEROLL sp. z o.o. z siedzibą w Sierakowicach, przy ul. Łąkowej 25, posiadający NIP: 5892053059, REGON :383359951 , zwane dalej „Administratorem”.

W sprawie jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw i pytań w sprawie przetwarzania danych osobowych skontaktuj się z Administratorem:
Adres e-mail: imperoll@imperoll.pl
www.imperoll.pl
Adres poczty: ul. Łąkowa 25, 83-340 Sierakowice
Telefon: 789-449-976

  1. Legalność przetwarzania danych

Przetwarzając Twoje dane osobowe opieramy się na przepisach prawa, w szczególności przepisach rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. U. UE L z 2016 r., Nr 119, str. 1) – zwanego dalej RODO, i przepisach ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).

  1. Zakres przetwarzanych danych:
    Administrator prowadzi operacje przetwarzania powierzonych danych osobowych takich jak: dane identyfikacyjne: imię i nazwisko;
    dane kontaktowe: e-mail, telefon;
    dane korespondencyjne: adres;
    dane finansowe: numer rachunku bankowego.
  2. Cel przetwarzania danych:
    -Świadczenie usługi prowadzenia konta,
    – Czynności związane z realizacją i dostarczaniem złożonego zamówienia na oferowane produkty i usługi,
    -Przekazywanie informacji w sprawie zamówień oraz składanie reklamacji,
    – Realizacja usługi montażu,
    -Dochodzenie lub zabezpieczenie roszczeń, windykacja należności, postępowania sądowe,
    -Działania posprzedażowe polegające na archiwizacji dokumentów,
    -Analiza i badanie satysfakcji klienta,
    -Realizacja płatności online.
    -Tworzenie i wysyłanie informacji marketingowych i handlowych ( m.in. Newslettery) usług i produktów własnych oraz usług i produktów naszych partnerów.

Dodatkowo przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów:
– podatkowych i rachunkowych.

  1. Podstawa przetwarzania danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 93/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona w chwili złożenia oferty, zamówienia czy wysłania zapytania na adres mailowy Administratora, a także bezpośredni kontakt z nami. Wyrażenie w/w zgód jest dobrowolne. W przypadku braku zgody niemożliwa jest współpraca z naszą firmą.

Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Macie Państwo prawo do:

-Żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-Wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
-Przenoszenia danych,
-Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
-Wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a od 25.05.2018 do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

  1. Okres przechowywania:
    Państwa dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne przez okres do 10 lat rozliczeniowych licząc od dnia obowiązku przechowywania wynikającego z Art. 5 Ust. 1, lit. e, Rozporządzenia oraz wynikające z ustawy o Rachunkowości. Przechowywanie danych osobowych może również trwać do momentu cofnięcia przez Państwa zgody na ich przetwarzanie, żądania ich usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania Państwa danych. W bazie Administratora pozostaną tylko te informacje o dokonanych transakcjach, które będą potrzebne w przypadku wystąpienia roszczeń z Państwa strony.
  2. Powierzenie przetwarzania danych osobowych:
    Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych firmom, z którymi współpracuje. Dane te będą wykorzystywane w zakresie niezbędnym do realizacji umów i działań handlowych (biuro rachunkowe, biuro BHP, firmy transportowe, logistyka, towarzystwa ubezpieczeń, agencje reklamowe oraz firmy informatyczne.

W pewnych przypadkach odbiorcami Twoich danych mogą być również inne podmioty, w tym świadczące usługi prawne, bankowe lub ubezpieczeniowe, a nawet organy ścigania, sądy i organy administracji publicznej.

  1. Informacja o plikach cookies

Korzystając z Naszej strony internetowej godzisz się na stosowanie przez Nas tzw. plików cookies. Pliki to dane informatyczne przechowywane w Twoim urządzeniu. Zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer. Pliki te nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest możliwe ustalenie Twojej tożsamości. Pliki te pozwalają natomiast ustalić Twoje zwyczaje i preferencje.

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: stałe i sesyjne. Te pierwsze są przechowywane w Twoim urządzeniu przez określony czas, niezależnie od opuszczenia Naszej strony internetowej (np. do czasu ich usunięcia). Te drugie z kolei związane są z bieżącym korzystaniem z Naszej strony internetowej i są usuwane po jej opuszczeniu.

Przeglądarki internetowe zazwyczaj domyślnie dopuszczają przechowywanie informacji w plikach cookies. Możesz to jednak zmienić w każdym czasie z poziomu swojej przeglądarki.
Musisz jednak mieć świadomość, że ograniczenie lub wyłączenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność lub prawidłowość działania Naszej strony internetowej.

  1. Zmiany Polityki prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie w dniu 28.10.2021 r. Wszelkie zmiany wprowadzone przez nas do Polityki Prywatności w przyszłości będą opublikowane w Serwisie.